vrijdag, januari 05, 2007

Write On!! wensen voor 2007

Begin van een nieuw jaar, ben ik altijd weer benieuwd wat het zal brengen!!
Als eerste in ieder geval dat Harrie en ik gezond mogen blijven, en kunnen blijven genieten van al de leuke dingen in het leven!!
Dat ik veel tijd kan blijven besteden aan m'n grootste hobby stempelen/scrappen,af en toe een workshop kan volgen,en veel ervaringen kan blijven uitwisselen met andere stempelmaatjes.
Dat ik beter met de Engelse taal overweg kan, dus eigenlijk zou ik op Engelse les moeten, maar ik heb helemaal geen talen knobbel!!
Dat ik elke morgen met veel plezier naar m'n werk kan blijven gaan, er gaat nogal het een en ander veranderen!!
En als laatste, dat ik nog wat kilootjes af wil vallen, en hopelijk lukt dat weer met behulp van Sonja;o))

2 opmerkingen:

Patrice zei

Kom eens een paar weekjes bij mij logeren hé Anneke...ook ik werk aan de kilootjes (hoor ik je al denken...jawatte...welke kilootjes...oké 't is al goed hihihihi). Weet één ding...het zijn ni de kilo' s die de mens maken...maar het innerlijke en ik vind jouw een prachtvrouw zoals je bent!
Doeikes Patrice

Anita zei

Dat al je wensen worden vervuld Anne!!!!
Veel succes met je voornemens!!
Ennuh ik sluit me aan bij Patrice!!! ;)
Groetjessssss