zondag, september 16, 2007

HAGEN

Gisteren samen met Harrie en een stel andere stempelfanaten en hun mannen naar de Stempelmekka geweest in Hagen!! We hebben het ontzettend naar ons zin gehad heel veel gezien en natuurlijk ook gekocht ;o)) !!
De mannen waren zelfs zo fanatiek, dat die mijn atc's daar geruild hebben!! Vorig jaar had ik ook mijn mapje met ruilatc's mee genomen maar geen tijd gehad om ze te ruilen.Dit jaar zou het weer zover gekomen zijn, maar onze mannen hielpen een handje,en mijn hele mapje was leeg om 17.00 uur!! Zie foto boven het resultaat!! Harrie's bedankt he !!

De meiden hebben er zo te zien ook lol mee ;o)) Het resultaat op het einde van de dag, wat niet in Hagen is achtergebleven!! Wat zal ik er de komende tijd weer van genieten!! Eerst vooral er naar kijken en daarna natuurlijk gebruiken!! Bij de buit natuurljk ook Het Art specially boek voor swap lovers, dat er weer prachtig uit ziet en waar verschillende kaarten van mij in staan!!
Het negental moest natuurlijk ook met elkaar op te foto, buiten op de trap bij de mekka, kunnen we straks weer iets mee scrappen!!
En volgend jaar gaan we weer natuurlijk, en alle mannen waren zo enthosiast, dat ze weer mee gaan, al is het om de ATC's te ruilen, en onze aankopen te dragen ;o))



6 opmerkingen:

Evi zei

Dat ziet er gezellig uit!

Angelina zei

Wat goed dat het zo'n geslaagde dag was! En wat een werk heeft Harrie gehad.. wat een stapel ATC's!! ;-) Kan niet wachten om te zien wat je met die buit gaat doen!

Klaartje zei

hihi! Was een superdagje!

Anoniem zei

Het was een keigezellige dag.
Groetjes Caat.

Rika zei

Het was super!

Unknown zei

Ziet er gezellie uit en niet failliet?