zaterdag, januari 03, 2009

Blogaward!!

Gisteren werd ik helemaal verrast met deze blogaward van Audrey!! Dank je wel dit vind ik echt kei leuk Audrey!!
Nu mag ik ook weer 5 personen nomineren maar dat valt niet mee ik wordt door zoveel blogs geinspireerd;o))
1ste Anita: Ook mijn stempelmaatje die altijd heerlijk adrem is!!
2 Evi, een Crazy Amigo die prachtige lay-outs maakt, en nog zo heerlijk jong is!!
3 Nellie, die prachtig stempelwerk maakt en moderator is van Make a Moo or Two challenge
4Carla, mijn kwartetter maatje!!
5Patrice, mijn Belgie's stempelmaatje!

3 opmerkingen:

Evi zei

He, dank je wel!!! Dat is leuk :)
Ik had hem deze week al een keertje eerder gehad en ik heb toen een beetje vals gespeeld *lol* want ik heb hem niet aan 5 mensen doorgegeven maar aan heel mijn bloglijst...dus ook aan jou:)))!

Anita zei

Dankjewel Annekuhhhhhh.
Ja ik heb hem deze week ook al meerdere malen voorbij zien komen op de verschillende blogs.
Dit wordt nog een "zware kluif" om er 5 te vinden. 2 heb ik er sowieso al, de andere 3 ga ik vandaag eens effe over denken.
Ik ga wel over de grens maar dat zal geen probleem zijn he.
Groetjessssssss

superior zei

It seems different countries, different cultures, we really can decide things in the same understanding of the difference!
nike shoes