zaterdag, mei 07, 2011

Boekje voor Anouk

Voor mijn nichtje Anouk die volgende week 12 jaar wordt gaan Anita en ik a.s. woensdag aan haar  en 9 vriendinnen een workshop geven, we gaan dit vouwboekje maken!! Enkele bladzijde hebben we leeg gelaten zodat ze er nog foto's in kunnen plakken !!
Voorkant

Achterkant

bladzijde 1 en 2

3 en 4 met een labeltje waar ev een foto opgeplakt kan worden

5 en 6

Achterkant 7 en 8

9 en 10
Hopelijk vinden de meiden het mooi, ze weten nog niet wat ze gaan maken ;o))

8 opmerkingen:

Peet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mieke zei

Wat gaaf Anne!!!

Dymphie zei

die meiden gaan helemaal uit hun dak als ze dit zien! Keigaaf Anne!

Nicoleke zei

Super !!

Patrice zei

wat een fantastisch idee Anne en zo mooi!!

Audrey zei

GAAF!!!

Lisetta zei

Ik heb er hier zelf " eentje van twaalf " rondlopen en als ik dat zo zie dan denk ik dat het wel goed zit hoor. Laat je nog foto's zien als ze klaar zijn? Lijkt me gezellig. Veel plezier/ succes!

Lisetta zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.