zondag, januari 20, 2013

Carved

Een tijdje geleden bij de Stamping Cottage een setje gekocht om zelf stempels te maken!Afgelopen week toen we 5 dagen zonder verwarming zaten, en het met een kleine elektrice radiator moesten doen, was mijn stempelkamer na mijn werk de ideale plek ;o)) Dus tijd om te carven! De boom was mijn eerste project, daarrna nog wat mislukkingen, het huisje en nog wat kleinere stempels.dit is mijn eerste kaart met zelf gemaakte stempels,al zitten er  nog wel wat foutjes in!!


6 opmerkingen:

Anita zei

SUPER gedaan Anne!!!!!!!!

Anita zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Godelieve zei

Supermooi kaartje!!
Ik ril al bij de gedachte aan 5 dagen zonder verwarming, brrrrrr.
De stempels zien er perfect uit!

Bianca Kalksma zei

Ik kan niet ontdekken waar de foutjes zijn ... dit is een geweldig gaaf kaartje dat je gemaakt hebt met je stempels!

Caatje zei

gaaf kaartje anne

Dymphie zei

ajaj 5 dagen zonder verwarming... dat je de guts nog vast kon houden :) Hele mooie stempels Anne, zo'n boom is een precisiewerk geweest, complimenten! Je kaart met eigengemaakte stempels ziet er fanatstisch uit!