woensdag, juni 04, 2014

Craftorij Zomer Challenge

 Vorige week zaterdag is de Zomerchallenge begonnen bij de Craftorij. 60 dagen krijgen we elke dag een thema om uit te werken ter grootte van een postcard.Dit boekje heb ik er voor gemaakt, het is een agenda voor volgend jaar!
Op grijsboard heb ik een restje gebruikt van de keukenrol die ik altijd gebruik bij mijn inktspray,vervolgens verschillende stempels met zwarte archival erop gestempeld, beetje gedoodeld met zwarte fineliner, en vervolgens 2x met ultra thick embossingpoeder afgewerkt voor de stevigheid!
De kaartjes die ik maak zal ik af en toe hier laten zien!


2 opmerkingen:

Yvonne zei

Je boekje ziet er in ieder geval super leuk uit Anne!
Geweldig dat het een agenda voor 2015 wordt, wat een leuk idee!
Veel plezier bij de zomerchallenge, waar we elkaar al tegenkomen zag ik.
Groetjes van Yvon

Miek zei

Dit is ook al zo leuk.