maandag, maart 19, 2007

Write On!!! Mijn werkplaats !!

Dit is mijn stempel kamer, waar ik heel wat uurtjes in de week door breng!!
Achter m'n werkplaats heb ik een hele kastenwand waar vooral mijn u.m. stempels in mappen staan,en waar heel veel papier ligt, mijn boeken en allerlei andere benodigheden in staan!! Dit is mijn werktafel, heerlijk groot, hij is 2.50 x 1 meter, maar altijd weer te klein!! Tijdens het werken zit ik altijd op m'n bureaustoel, heel makkelijk dat je er mee kan draaien, en overal goed bij kunt!Opzij staan 6 laden kastjes van Ikea, waar ik mijn stempels op hout en allerlei andere kleine dingetjes in opberg!!Daarop staan in dozen van Ikea,waar ik mijn papier van Compe in bewaar,en potten met knoopjes in allerlei kleuren!!

Niet te vergeten een kleine radio en tv, niet dat ik er veel naar kijk, maar soms is het handig!! En natuurlijk mijn printer/scanner, mijn laptop staat beneden en neem ik mee naar boven als ik iets wil scannen of printen!! En mijn senseo apparaat, voor op tijd een kopje koffie of thee!!
Bij de Creatie heb ik nu ook een Clip it up in bestelling voor allerlei dingen aan op te kunnen hangen!! Die liggen nu in de laaitjes!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

wow, i'm jealous at your stamping table. it's huge!!!

Evi zei

Ik ben helemaal jaloers!!!

Catharina Maria zei

Super hoor jouw werkplaats Anne !

Unknown zei

Wat een gezellige kamer Anne. Jammer dat ik zo ver weg woon.

Lieve groeten Angelika

Anoniem zei

tjee..dat ziet er gezellig uit!
wanneer kan ik komen winkelen??? hihi echt mega...heerlijk hoor.

x zei

Wow a really huge place for creating. ;)