maandag, oktober 15, 2007

Meeting!!

Gisteren hadden we de 3de meeting van onze stempelgroep Hooked-on atc and more!! Deze keer had Karin het georganiseerd en waren we in Rijswijk uitgenodigd op de school waar Karin werkt!!We waren weer hartstikke verwend door Karin en Marianne, prima lokatie en goed van eten en drinken;o)) !! Ik heb het hartstikke naar mijn zin gehad, zo met z'n allen creatief bezig te zijn en ieders ideeen verwerkt zien worden!!
Dit boekje heb ik gemaakt,van de Crazy Amigo's, waarin ik foto's verwerkt heb, en van ieder iets persoonlijk schrijf(moet ik nog wel doen!! )








Druk bezig!!en nergens anders tijd voor!!





Of toch wel!!lekker gezamelijk chinees gegeten!!




6 opmerkingen:

Nicoleke zei

Zo'n dag vliegt toch voorbij hé, en als je naar huis rijdt besef je pas dat je met sommige zo weinig gekletst hebt ..... 'k heb er toch van genoten !

Unknown zei

Wat hadden jullie het gezellig. Is er niet nog een plekje vrij?

Evi zei

Leuk idee zeg, dat boekje!!
Ik vind het jammer dat ik er niet bij was, ziet er allemaal weer erg gezellig uit!!!

Mieke zei

Wow, super...blehhh dan kom ik er deze keer niet in:O(

Klaartje zei

Het was gezellig! En je boekje wordt gaaf!

Anita zei

Ja inderdaad, het was weer een superdag!!! En je boekje is heeeeeel erg mooi geworden.